Vistas de página en total

jueves, diciembre 25


Till Jubilaren Mauricio Aira

Min mycket värderade Broder och Vän, Mauricio!I

snart tio år har vi känt varandra och ju längre tiden går desto mer har jag orsak att beundra och vara imponerad av ditt arbete.Den röda tråden i ditt agerande och ditt författarskap är rättvisa, omsorg om de små och hopp för ditt älskade forsterland BOLIVIA.Du har också tillsammans med Jenny odlat fram en familjegemenskap som är mycket över det vanliga. Också detta något att lyckönska.

När jag finns i Göteborg skall det bli mig en stor glädje att bjuda dig och Jenny på en god middag på ett trevligt ställe, jag tror jag vet var.Till dess, Gud vare med DIG och må du fortsätta att tjäna många år ännu med dina rika gåvor.Hälsa familjen från mig och Elisabet, som firar jul hemma hos oss, fastän i stort sett sängbunden.Jean-Erik MårtenssonBesök gärna vår hemsida: http://www.meros.se/ Linduddsv.33, Löparö, FI 06880 Kärrby Tel +35892728197, +46706376496, +358405119285, SE Pg 1670425-6 Lyssna till http://www.merostv.com/ !

No hay comentarios: